Przetłumacz na inne języki ;D Translate to other languages ;D

środa, 3 października 2012

Avon ♥

Avon ♥
Tak wygląda teraźniejszy, najnowszy katalog.:
 Perfum 'Eternal magic' tak na prawdę ma kolor jsno fioletowy, nie czarny jak wyszedł na zdjeciu.
Na piękny, lekko słodkawy, świeży i orientalny zapach. Jestem z niego najbardziej zadowolona :)
Tylko szkoda, że aż 57.99zł. trzeba za niego wydać. Ale się opłaca. :D
 Te dwa perfumy są reklamowane przez Fergie. Nie wiesz kto to Fergie? Wpisz na youtube Fergie i się dowiesz. Jest sławną piosenkarką. Ale nie o Fergi mowa tylko o kosmetykach. Więc tak, ten od lewej (srebny) jest bardziej świeży więc jest bardziej na dzień a czarny bardziej słodki więc na ble, wypady wieczorowe i imprezy ;D Obydwie kosztują 90.00 zł.
 Ten zapach jest krystalicznie świeży. Już sama obudowa o tym wskazuje. Wiosna na pewno będą takie zapachy modne :D Na razie, jeżeli mnie moje oko nie oszukuje nie ma go w katalogu, ale powinien się za niedługo pojawić ;D
To no na razie ty. Mam do was takie pytanko, gdybyście mieli przemalować pokój to na jaki kolor ?? Proszę o odpowiedzi w komentarzach ;D Ja spadam, to papa ;**

1 komentarz:

  1. Świetny post ;)
    ja bym na pomarańczowo albo na jakiś inny ciepły kolor pomalowałam ;)
    zapraszam do siebie
    http://tedupysazajebiste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń